Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

Barátság...

2009.08.18. 21:34 | Szvetlana | 2 komment

Már egy hete, hogy pörgetem magam ezen a témán, de ahogy körbenéztem, talán front van, másokat is pont most látok ezen filózni. Nem nyafogok, nem sajnálom magam, egyszer már kifejtettem egy véleményt, abban a posztban, amit a magányról írtam, és ami teljesen idegen tőlem a mai napig, mert én nem önsajnálatra vagyok berendezkedve.

Szóval most az van, hogy életem, mostmár kétség nem fér hozzá, eddigi legnehezebb időszakát élem meg. Minden barátom tud róla, ki így viszonyul hozzá, ki úgy. Lehet, hogy most kell rájönnöm arra, hogy olyan, már nem is működő barátságokhoz ragaszkodom, amik már rég elsuhantak, az adott baráttal együtt, mellettem. Csak nem vettem észre, mert nem akartam.

Szívesen osztom meg tanácsként barátaimmal nagy közhelyünket, mely szerint nem kellene olyan szekér után futni, amelyik nem vesz fel. Úgy látszik vannak itt is olyanok, amik már nem vesznek fel, nincs igény, érdeklődés, türelem, szeretet. Hogy is van ez? El kellene engedni... Csak ez nem olyan egyszerű :(. Most persze jönnek az okos gondolatok a külvilágtól, hogy a barátságért meg is kell dolgozni. Meg... Mindkét félnek. Nem kenyerem a könyörgés, már nem is teszem. Aki akar menjen.

Nem is csinálnék ebből már gondot, de igazuk van azoknak, akik azt mondják minél idősebb az ember, annál nehezebben barátkozik. Milyen igaz. 18 évesen annyi barátom volt, nem győztem volna megszámolni, akkor még arra volt igényem. Most igazi barátból, nem jutna minden ujjamra egy, és még lehet, hogy ez a szám is csökkenni fog. Közben, ha új emberekkel ismerkedek meg, már zavarban vagyok, mert tartok attól, hogy nem kellek. Nem azért, mert én senkinek, hülyeség, csak a visszutasítástól.

Heti körkérdésem: van élet 25 után? :D:D:D Vagyis, lehet még életre szóló barátságokat kötni ebben a korban?

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr621320582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.08.20. 00:54:30

Kétségkívül van élet, csak kicsit jobban ki van nyílva a szemünk és kicsit keményebbek a csontjaink.
A gyerekkori barátságok még a formálódó korban születnek, és belénk kötődnek, részünkké lesznek. Akár olyan emberekkel, akikkel - felnőttként - már meg se ismerkednénk szívesen. Mert más az élete, más az ízlése...
Felnőttként már nem elég, ha valaki kortárs - már mindenkinek kész az egyénisége, nem alakíthatjuk többé egymáshoz egymást, hasonlót kell tahát találnunk.
De persze lehet, hogy ez mind tévedés... ^^ :-D

Szvetlana 2009.08.20. 01:03:55

nem, nem tévedés, biztos hogy erről is szól, de valszeg arról is, hogy kaptam egypár jó nagy pofont az élettől ezen a téren, és lehet hogy a félelem az újabb pofonoktól tesz teljesen bizonytalanná :)
Címkék: körkérdés barátság kor
süti beállítások módosítása