Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

Az az egy!

2009.07.01. 02:43 | Szvetlana | 4 komment

Így vagyunk mi nők ezzel. Mindenből létezik számunkra az az egy, ami tökéletes, ami a miénk. Legalábbis az álom, a vágyakozás, és a boldogság, ha megkaphatjuk. Azt az egyet. A tökéleteset. Lehet az cipő, ruha, ékszer, esküvő, férfi. Egész pici korunk óta vannak tökéletesen elképzelt, vagy tökéletesen lemásolásra való álmaink. Hogy honnan jutott eszembe? Sosem voltam az a kislány, aki tervezgeti az esküvőjét, hogy így, hogy úgy, mindjárt elájulok. Viszont évekkel ezelőtt láttam a TV-ben egy esküvőt valahol, valamiben, és ott megláttam az esküvői tortámat. Igen, bizony, a tortát. Azt az egyet, a tökéleteset. És nem érdekel senki, és semmi, ha egyszer férjhez megyek, és ha csak ketten is fogjuk egy vacsorával ünnepelni az eseményt, nekem akkor is olyan tortám lesz, ahhoz ragaszkodom. Nincs meg az álom a ruhához, a gyűrűhöz, de megvan a tortához (meg a pasihoz, de abból még engedek ha kell, a tortából nem). Esküvői képeket nézegettem éppen, innen jutott eszembe. Idővel szerintem mindenhez betársul az álomkép, az az egy. A tökéletes.

Szerintem minden nő ismeri az érzést. Pasiknál is van ilyen?

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr891219218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

connor 2009.07.01. 09:59:43

Ez egy eleg tag fogalomkor szerintem :) Ha peldaul az eszkozoket vesszuk amiket hasznalunk/ok, azokbol valoszinu az fog kelleni, ami a legtokeletesebben hajtja vegre azt, amire kell nekem. De en, mint ferfi, egy ruhat, cipot, akarmit mas szempontok szerint osztalyzok. Nyilvan nezzen ki normalisan, de legyen meg benne a praktikussag is (legyen viszonylag tartos, tartalmazzon elegendo zsebet :] ) Kvazi en is a tokeleteset keresem, csak mas szemszogbol.
De ha a munkat vagy a fotozast nezzuk, ott is ugyanugy torekszem mindig a legjobbra. Bar ez nem mindig sikerul, de a szandek a fontos :)
Mindenesetre szerintem a legtobb ember, fuggetlenul attol, hogy melyik nemhez tartozik, es mirol van szo, altalaban mindig a tokeletesseg fele torekszik. Egyszeruen ilyenek vagyunk :)

Szvetlana 2009.07.01. 11:41:00

oké igazad van :) csak én a tökéletességet nem az objektivitáshoz mérem (hiába, nő vagyok). Például a világ legdrágább objektíve 130 ezer USA dollár a Canontól. Namármost nyilván Te is tudod (mert én csak gondolom) ez a legtökéletesebb példány, és léteznek még nagyon-nagyon drága tökéletes gépek, DE szerintem Neked is ott van a listádon egy nagyon jó gép, ami ugyan nem a szigorúan véve a legtökéletesebb, de neked az a darab az EGY! (jó tudom a technika állandóan fejlődik nem a legtökéletesebb a példa) Vagy nálatok férfiaknál lehet az egy óra (azoknál is határ a csillagos ég), autó, akár egy öltöny, vagy egy bringa, ugye? Ja és a társ is. De ugye senki sem tökéletes, max. a számodra, lehet hogy másnak nem kellene :))). Ahogy az én tortám sem biztos, hogy másnak tetszene, sőt remélem is. :D Szóval valahogy így értettem.

connor 2009.07.01. 11:57:32

Fotozas alatt igazabol a kepen a reszletekre gondoltam, nem magara a gepre vagy objektivre, amivel csinalom :) De ja, ertem mire gondolsz, Szoval annyi, hogy legyen szo szellemi termekrol vagy valami targyrol (aminek altalaban a penztarca szab hatart :)), az ember mindig a legtokeletesebbre torekszik.

Szvetlana 2009.07.01. 12:10:12

Igen:) Csak mivel az életben minden relatív, tehát ez is, nem feltétlenül köthető pixelekhez, vagy bármilyen koordináta és feltétel rendszerhez. Egyedül ahhoz hogy nekem, pont nekem mi az ideális:), mik az én szempontjaim, amiket ugye diktálhat az agyam is, meg a szívem is, vagy mindkettő. Legalább van valami, ami megkülönböztet a robotoktól minket :D.
Címkék: tökéletes álom esküvő torta
süti beállítások módosítása