Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

9/11

2009.09.11. 19:01 | Szvetlana | Szólj hozzá!

Megérkeztem a koliba, és senkit nem találtam se a saját, se a szomszéd szobában, de a hangok Gáborék felől jöttek, mentem én is a fülem után. Befurakodtam a tömegbe, és csak néztem mi van. Mi van? Mi megy a TV-ben, valami új tudományos-fantasztikus? Mondták, támadás. Néztük, hogy összeomlik. Basszus, ez hülyeség, mert ilyen nincs. Kamu. Á. Számítógépes trükk, vagy valami. Aztán volt. És megnéztük 67.-szer, és a mai napig is megnézzük ezredszer is. Tomi Washingtonban volt aznap, mesélte ült ő is a TV előtt, bekiabált a lakótársának a fürdőbe, hogy mondja már meg milyen támadásnak van az évfordulója, mert ő nem emlékszik, a TV-ben meg mutogatják. Aha.
Én meg nagyon kicsinek, és védtelennek érzem magam ilyenkor. A múltkor néztem a NatGeo-n egy műsort, hogy mára már milyen biztonságos felhőkarcolókat építenek, mert mennyit tanultak az ilyen katasztrófákból. Sovány vigasz, a terroristák is biztos ügyesen haladnak a korral, arról nincs dokumentumfilm?
Röhögünk már a szón is, mert összekapcsoljuk a szépségkirálynős versenyek miatt kialakult közhellyel. Nem beszélve arról, hogy józan ésszel tudjuk, hogy megvalósíthatatlan, mert legyen bármekkora válság, a háborúk valaki(k)nek mindig nagyon jól jövedelmezek.
De! Én akkor is azt vallom, hogy:

 
VILÁGBÉKE!!!

 
...és ennek értékéből semmit nem von le az sem, hogy tökéletesen tudok hozzá királynősen integetni, mert sokat gyakoroltam :).

 

IDEKÖLTÖZTEM

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr521375718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása