Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

2008.12.29. 12:18 | Szvetlana | Szólj hozzá!

Kicsit elhanyagoltam az írást.

Folytattam a visszagondolkodást, csak az a baj, hogy mindig a rossz dolgok jutottak eszembe.

Augusztusban voltunk egy nagyon szép esküvőn, de egész hónapban beteg voltam, és nagyon sok volt az ideg Mordorban.

Szeptemberben elkapott valami hülye vírus, azt hittem bele is döglök Tünet nem volt az egy lázon kívül semmi, de a lázam meg nem ment le semmitől. Jó viszont, hogy túléltem. Már ebben a hónapban nagyon tele volt a tököm a munkahelyemmel,

októberre el is jutottam addig, hogy elmeséljem a feljebbvalóimnak, hogy ez nekem így nem jó, próbáltam finom utalásféleképpen beleszőni a felmondási szándékomat is mondókámba. Az még előttem van, hogy a tehetetlen düh milyen érzés, amikor látod, hogy tudják miről beszélsz, csak nem értik... Volt még egy szívrohamom is mentőkkel, de a lényeg az, hogy király volt az érettségi találkozónk. Azt hittem november 1. hatállyal kihajítanak de nem tették, viszont

november mostnemnézemvisszahányadikán kirúgtak. A slusszpoén viszont az, hogy én ennek őszintén örültem, mivel én még képes lettem volna hónapokig húzni az időt, mire felmondok.

Decemberre azért már ellazultam volna, csak el kellett kezdeni interjúzni járni, na az meg... BRRRR...!!! Volt még kardiológiai vizsgálat, az állást sem kaptam meg, viszont voltunk színházban, és megkaptam egy évadot a Gilmore Girls-ből végre, 3x-os HIPHIPHURRÁ!!!

Most kéne még ilyeneket írnom, hogy majd az új év meghozza a peace, love, freedom, happinesst, de majd meglátjuk. Hozzon munkát, aztán egyelőre nem is leszek elégedetlen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr71846741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: 2008
süti beállítások módosítása