Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

2009.09.11. 19:16 | Szvetlana | Szólj hozzá!

Amúgy is érfelvágós hangulatban vagyok, erre most nézem, hogy IE7-ben az új blogomból semmi nem látszik. Jólnézek ki.

Holnapután meg eseményre vagyok hivatalos, évek óta vártunk rá, és nagyon örülünk, DE félek. FÉLEK! emberek közé menni, és ott lesz sok ismerős, meg régi ismerős, meg ezer éve nem látott ismerős, és én nagyon tartok ettől.

Mindenkinek az lesz az első kérdése: Mi van veled Mazsola? És akkor nekem jönnének ki csúnya dolgok a számból, de nem jönnek mert úrinő vagyok. Nem is lenne probléma, de az utóbbi időszaknak sikerült bebizonyítania, hogy még a legközelebbi barátok is tudnak Veled nagyon magasról beszélni ennek okán, hát mit várjak azoktól, akikkel csak 2 évente találkozok. Mélyeket lélegzek, mert ez barátnőm nagy napja, és az a mindennél fontosabb, én meg majd nagyon elbűvölő leszek.

Ja, apró öröme a közlekedésnek. Kisvárosból is el lehet közvetlenül jutni az esemény színhelyére, 2 átszállással, Pest felé. Holott egy átszállással is megoldható lenne, csak nem abban az időpontban, amikor nekem jó lenne. Úgyhogy holnap irány vissza a nagyvárosba.

IDEKÖLTÖZTEM

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr851375741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása