Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

Amik vannak

2009.08.05. 18:20 | Szvetlana | 1 komment

szauna a lakásban

kicsi sértődöttség, és erős paranoia, hogy vannak barátok akik nem akarnak esteleg velem találkozni, pedig esküszöm nem is nyafogok

esteleg? mámegindkleksziás vagyok, akarom mondani dikleksziás

mondtam már a szaunát?

el kellene intéznem, hogy befizessem a tb-t, ha már senki sem helyettem, valaki nem tud valami infót, hogy kell azt

a balea arclemosónak balea borotvahab illata van, ez is abszurd

naponta többször ellenőrzöm, hogy jó telefonszámot írtam-e az önéletrajzomba, amit küldök szerte meg széjjel, és jót

olyan hőmérséklet van a lakásban mint egy jobb szaunában

péntek estére jó programom lenne, de lehet hogy mégse lesz

a görénylyukban vagyok, a következőket hallgatom órák óta: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------és itt következik a végtelenített sípolás, nehogy a blog.hu elsünösítéssel büntessen

tulajdonképpen állandóan elfelejtem miről akartam írni

ja, szombaton volt a blognak 2, azaz két darab látogatója, na ilyen se volt még mióta statisztika van, holvanmindenki? a 2-nek persze csókxcsók és egyetemes szeretet :)

szakad kinn az eső, minden ablak nyitva, mire hazaérek gőzfürdő lesz

tegnap egy pindurka hajszálon múlott, hogy jól elverje Mazsolát a jég, ahogy felszálltam a vonatra, abban a pillanatban rákezdte, az esernyőmet meg nagyon ügyesen elhagytam a múltkori állásinterjú után a Donau Plazában, az Ikeás meg akkora, hogy cipeli a franc magával

idén a családomon, Marlenkán, Been és 1 barátnőmön kívül mindenki elfelejtette a névnapomat, ami annyira fontos nem is lenne, csak nagyon irigyeltem jóanyámat, akinek egész nap csörgött a telefonja, hogy boldog nevenapját kívánjanak neki, hiába na érzékeny lelkiállapotban vagyok, máskor egy pillanatig nem zavarna

és akkor a szaunát már ne is említsem

na, úgy érzem most elintéztem, hogy a statom a közeljövőben nagy darab 0-kat mutasson 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr841291030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.08.06. 09:18:34

Jajajaj ám... nézem a naptárt és tényleg :-(
hát akkor utólag is boldog Mazsolanapot :-)


u.i.: te is el tudsz ám tűnni... :-P
süti beállítások módosítása