Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

2009.06.09. 18:43 | Szvetlana | Szólj hozzá!

Miért van az, hogy bárhová megyek, vagy építkezés folyik a közelben, vagy lakásfelújítás? Csöndet akarok!!!

Amúgy görénylyuk, ami ma kivételesen elviselhető, valamint elkeseredés a munkanélküliség miatt, nem tudtok valamit? Lassan már mindegy mi. Jó persze a testem nem adom:-).

Alig tudtam ma elindulni netezni, mert Bee tegnap a kezembe nyomta Fejős Éva új könyvét a Csajokat, ma elkezdtem olvasni, de nagyon nehezen tettem le. Jól ír a csaj, a Bangkok tranzit is tetszett, a Hotel Bali kimaradt, de a héten azt is elolvasom. Könnyed olvasmány mégsem az a tipikus nős könyv, amiből évente több ezret kiad az Ulpius, és egy kaptafára működik az összes.

Vár rám a polcon 2 Gilmore évad is, arra is sort kell keríteni, de az legalább kicsit feldobja majd a remek hangulatomat. Eddig elkerült minket a kánikula, nem bánnám ha megtartaná ezt a jó szokását.

Már egy napja nem ettem spenótot:D:D:D. Lassan elkezd majd hiányozni.

Nem is meséltem a múltkori álmomat, pedig megint nagyot alkotott az álommanó: egy  régi barátnőmet halálra ítélték (nem emlékszem mit követett el), de előtte le kellett érettségiznie... Nakéremszépentudomhogynemvagyoknormális! Ja, és ma néztem, hogy eltűnt az iwiwről. Kicsit meg is ijedtem.

Asszem nem kellett volna regisztrálnom erre a fészbúkra, mert nekiálltam ilyen tamagocsi műfajú izéket nyomatni, mint kisállat, meg farmerkodás, most meg nem tudok leállni velük:))).

Infantilis-e vagyok???

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr321175147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: könyv kaja álom spenót álláskeresés ezmegaz fészbúk
süti beállítások módosítása