Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

Nem tudok Hófehérkét rajzolni:(

2009.06.03. 23:14 | Szvetlana | Szólj hozzá!

se Hamucipőkét, meg Csiperkerózsikát sem. Mert van nekem egy kisbarátnőm, aki hat éves és akivel nagyon szeretjük egymást, de nem tudok neki ilyet rajzolni. Pedig most ám az a menő, a sok hercegnős cucc, pincétől padlásig beborítva vele a gyermek közvetlen környezete, és naná, hogy rajzolni is azt kell. Egyszer próbálkoztam Hófehérkével, hát olyan egy nagyon csúnya deformált krumpli feje lett szegénynek, hiába rajzoltam neki nagyon trendi műszempillát, hogy az valami borzasztó. Majdnem elbőgtem magam, amikor a kiscsaj, a drága, elvitte magával mikor elment lefeküdni, hogy ő majd azzal a (nekemcsúnya) Hófehérkével fog aludni, amit én rajzoltam neki. Szóval nem megy. Ma újra azzal fogadott, hogy akkor most Csipkerózsika, én meg mondtam, hogy virág. Végül nagyon belejöttem, lett neki cseresznyefa, virág, napocska, felhő, csillagok, ebből egy az anyukájáé+ egy malac, mert annak legalább tudok egy vicces körvonalat rajzolni. Aztán van egy kissrác barátom is, szintén hat, neki rajzoltam egy fekete kabrioletttttto sportkocsit piros lángnyelvekkel, benne ült egy szőkejónő, és lobogott a haja a széltől, mert nagyon gyorsan vezette azt az autót. DE! Ezek a hercegnők nekem nem mennek. Milyen anya leszek én? Néha úgy belegondolok, egy altatódalt nem tudok elénekelni. Még gügyögni sem tudok a gyerekekkel. Szegényekkel mindig beszélgetni akarok. Nagyon remélem, ha odakerülök csak kijön az anyai ösztön hozta altatódal, meg lehet, hogy illene gyakorolni az emberábrázolást is:).

Voltunk ma egy kicsit sétafikálni, meg kirándulni. Csináltam egy csomó képet, mert mániám, hogy mindig csinálok egy csomó képet, hátha pár sikerül, lehet hogy később be is dobom ide őket, majacről is van egy-két vicces, majd meglátjátok.

Ma beszóltak a nagy seggemre az utcán, én meg a szivemre vettem, rég nem volt már ilyen. Egye fene, egészségükre. Amúgy határozottan érzem, hogy fogytam. Mérlegre majd jövő héten állok. Remélem lesz is mit látni rajta.

Ma kaptam egy bokaláncot, ami nagyon jól néz ki, arra a bikanyak vastagságú bokámra, de alig várom hogy feltegyem, csak legyen jobb idő, és legyen egy kis szine a csülkeimnek:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr71162471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: gyerek ékszer fénykép ezmegaz rajzolás hófehérke
süti beállítások módosítása