Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

2009.05.27. 14:36 | Szvetlana | 6 komment

Éjjel egykor már készültem hanyattdobni magam, amikor kitört a vihar és be kellett csuknom az ablakot. Ugye csukott ablaknál 18 fok felett nem tudok aludni, és nagyon félek a vihartól. Nem szoktam ezen jajgatni, de ilyenkor bizony hiányzik az a bizonyos férfiember a háznál, hogy kismazsolát megvédje a gonosz és csúnya viharszörnyektől. Pedig az esőt nagyon szeretem, főleg ebben az évszakban, de az ilyen dörgős-villámlós halálra rémít:(.

Közben már egy hete megy a fogyi, majd jövő héten állok mérlegre, akkor megírom mennyi az annyi. Nagyon lájtosan csinálom, de azért kíváncsi vagyok. A kóla hiányzik, bár az eddigi teljesítmény alapján vitathatatlanul hős vagyok, csak vizet iszok. Imádom a spenótot, ma főztem az harmadszor egy hét alatt, abba is kellene hagyni, mielőtt megutálom.

Továbbra is küzdök némi dizájnért, de nagyon laikus vagyok én még ezekhez. Hajlamos vagyok gyorsan bezárni a szerkesztő ablakokat, amikor már 10x-re sem megy. Rosszul viselem, ha valami nem úgy sikerül, ahogy szeretném, én meg bizgerálom, sokszor csak úgy vaktában a CSS-kódot, aztán az eredmény is annak megfelelő. Egy darabig még nincs új sablon.

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr821146846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pppanther 2009.05.27. 18:23:17

Jaaaj csak vizet, csak vizet, minnyár hányok, tényleg hős vagy!

Szvetlana 2009.05.28. 00:37:11

bizonyám:( NO CUKOR! NO íZ! kicsi mazsolának, majd ha éhenpusztult egy szobrot azért állítsatok:D

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.05.29. 09:25:26

Kitartás! Egyébként végre valaki, aki létezésével bizonyítja, hogy igenis meg lehet különböztetni a lájt kólát a simától, a vajat a margarintól :-D
Ami a sablonodat illeti, az enyémet tudom felajánlani referenciának, vagyishogy némi szentségelés árán ilyen mélységű változtatások tehetők. Ha érdekel a dolog, add meg az elképzeléseidet meg az admin jogot, hunyd be a szemed és imádkozz :-D

Szvetlana 2009.05.29. 10:34:58

@Vaszilisza: köszönöm szépen:))) a margarint sem szeretem, én már csak ilyen vagyok, és a vaj sem egészségtelenebb:) jó neked, hogy ilyen ügyes vagy, hogy szép sablont tudsz gyártani:) az az igazság, hogy mostmár úgy felb*sz a pöcsölés vele, hogy már csakazértis! jutni akarok valamire, hogy szakadna meg. Viszont most már prognosztizálható az első agyvérzés, és akkor a Tiéd :D:D:D

ormenysuti 2009.05.30. 19:13:09

és milyen lesz az új sablon?

Szvetlana 2009.05.30. 23:22:03

na most tartok ott, hogy majdnem kész, és már nem is tetszik! áááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!nem vagyok normális. egyébként rózsaszínnek készül, vagy kicsit szőkeplázanőcis lesz, mert miért ne, ha én nem vagyok olyan, vagy lehet hogy visszaveszek magamból és szolidba nyomom:))))
Címkék: ezmegaz
süti beállítások módosítása