Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

2009.05.21. 00:37 | Szvetlana | Szólj hozzá!

Hát, rég szóltam már valami értelmeset, he-he, de most sem fogok:). Szóval nagy vonalakban: otthon vagyok, megöl a görénylyuk, ahol mostmár minden nap egyre melegebb és büdösebb, a gépek sincsenek top formában, ahogy persze én sem. Továbbra sincs pozitív változás munkaügyben. Hétfőn voltam munkaügyi központ, újra ugyanúgy zajlott le a műsor, a jó napot kívánok és a viszontlátásra között gyenge 4 perc telt el, ami alatt beírták a könyvecskémbe a következő időpontot, aztán várakozón nézett rám a hölgy, hogyugyeakkoremeljemanagyvalagammertvárnakmégmásokis. Gyűlölöm a meleget, ha még nem mondtam volna. Ja, és a sok okos embert is kultiválom, akik a légkondi mellett a buszon kihúzkálják sarkig az ablakokat, aztán hangosan jajgatnak, hogy miért van ilyen meleg. Pedig, mostmár nem újdonság a légkondi, hahó!!!, már igazán meg lehetett volna tanulni. Ejnye. Van sajna napi rossz hír is. Tibor, a tudodmelyik abbahagyja a blogolást, hát nagyon nemgyere be. Hiányozni fog, vannak blogok, akikre úgy rá vagyok szokva, hogy amikor felmerül náluk a szüneteltetés kérdése, engem a jeges rémület fog el, aztán zúzok oda kommentbe könyörögni. Hát így jártam, úgyhogy drága barátaim, nem ajánlom, hogy abbahagyjátok, aki pedig már megtette, annak üzenem, hogy tessék folytatni, mert különben... Belinkelem azért ide nektek kedvenc postomat Tibortól, nem nagyzolok, meg vetítek: sírva, vonyítva röhögtem. Van még valami olyasmi is, mintha fogyókúra. Erősen próbálok a kóláról is leszokni, pedig édes Istenem mekkora a szerelem. Fogyiblog nem leszünk, nem kell ijedezni. Max. ha működne a dolog, majd néha írok ide egy számot. Viszont ha többet soha nem említem, majd lehet beküldeni a helyes megfejtéseket a kérdésre, hogy mi történt a dologgal. A helyes megfejtők között pedig kisorsolunk egy exkluzív tanulmányutat a csini személyi mérlegemhez, amin megmérheti súlyát, zsírját, vizét, véralkoholszintjét, ésatöbbiek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr221134690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: blog álláskeresés
süti beállítások módosítása