Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

Eurovízió 2. elődöntő

2009.05.15. 16:26 | Szvetlana | Szólj hozzá!

Nekem az első jobban tetszett:). Azt mondták itt erősebb a mezőny, tény hogy nem voltak rosszak, bár én a végére eluntam magam. Viszont a norvég srácot megvettem kilóra. Nagyon jó a szám, a srácnak, hogy szakszavakkal éljek:) igencsak meghatározó a színpadi jelenléte, abszolút átjött, hogy megasztár zsargonnal éljek, hol lehetne vajon minél hatásosabban kampányolni a győzelméért? Nem beszélve arról, hogy a srác maga írta a szám zenéjét és  szövegét is. Ami még igazán tetszett az a horvát és ukrán dal, valamint a szerbek, én abszolút csípem ezt a stílust, nem beszélve arról, hogy nem a sablon tingli-tangli. A lengyel számot még mindig szerettem. A szlovákoknak nagyon jó volt a számuk és a hangjuk is, ha a cifrázást és a nagyon magas tartományokat kihagyják, tuti döntősök, sajnáltam.

Ami Ádok Zolit illeti, még pár szó. Nem szoktam belemenni az ilyen dühöngésekbe, hogy kit, miért küldenek ki a dalversenyre. Kiválasztják, én onnantól becsületesen drukkolok a magyar versenyzőnek, legyen az Rúzsa Magdi, vagy Fekete Pákó. Akad persze néhány észrevételem csak úgy csendben, bár nem Zolival kapcsolatban, ugyanis maga a szám nem volt rossz, az énekes előtt pedig le a kalappal, hogy ennyi tánc mellett becsülettel végig tudta rendesen énekelni, hallhattuk, másoknak ez egy szál mikrofon előtt pihengetve sem sikerült. Én nagyon sajnálom, hogy nem énekelünk magyarul, mások megtehetik? Sokkal jobb lenne. Amik nekem még szemet szúrtak, azok a fellépőruhák. Náray Tamás tervezte őket, aki nagyon szép ruhákat tud alkotni, de most köszönjük szépen talán nem kellett volna fáradni ezekkel. Hát hogy néztek már ki? Sehogy!!! Zoli göncére szavakat sem nagyon találok, ami a csajok ruháit illeti, azok még egyesével mutattak is volna, na de így? Milyen volt a színpadi hatás? Semmilyen!!! Hogy mutattak a srácok. Sehogy!!! Igazán kár. Ha 4 fehér kezeslábast adnak rájuk, akkor is jobban mutattak volna a színpadon. A koreográfia se volt nagy szám. Viszont tényleg nagyon sajnálom, hogy nem jutottunk be a döntőbe, a szám alapján beférhettünk volna.

Még egy kicsit az 5 már döntőben levő versenyzőről. Most összekapták magukat ezek az országok is. Ami nekem igazán tetszik, az a németek produkciója, az orosz és a spanyol is jó szám. A francia, és a brit viszont akármennyire is jó szám lenne, főleg a brit, ugye Andrew Lloyd Webber a szerzője, de az ilyen számokból 12 egy tucat. Kíváncsi vagyok mi lesz szombaton. Elnézve a tegnapi továbbjutókat, szerintem lehetnek még meglepetések.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr461123515

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.05.15. 18:20:07

Eurovíziós átok            Elbukott Zoli! A mi fiunk! Félárbócon a lobogó, körötte néma csend. Döbbenet és elképedés. Volt olyan érzésem, hogy ismét lesújt a Víziós átok, de reménykedtem. Nem a p…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: tv eurovízió
süti beállítások módosítása