Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

2009.04.28. 13:05 | Szvetlana | 2 komment

Megint görénylyuk... Visszatértem Pestre, furcsa volt, most nagyon élveztem, hogy újra itt vagyok. Fújt a szél, sütött a nap, ocsmány volt a busz, nem jött a villamos, a házban fúrnak, faragnak, én meg hazaértem. Létezik ilyen, ha az ember gyereke albérletben lakik?

A görénylyuk már nincs csatolva az élvezetekhez:(. Még mindig nincs munkám.

Mostanában már megint az kattogtatja az agyamat, hogy legalább egy-két barátnak szólni kellene itt erről. Merthogy kicsit olyan felemás érzés. Nem tudom viszont, hogy mi lenne a reakció, és mi lenne ha olvasnának. Valahogy attól is fázok, hogy többen is olvassanak az ismerősök közül, míg a barátokkal talán más lenne a helyzet. Tudtok tanácsot adni? Akinek van blogja, és nem teljesen publikus, az hogy oldotta meg ezt a kérdést?

Szóval elkapott tegnap a rágódás ezen a coming out kérdésen, de mára valahogy már csak az maradt, hogy marad, mármint a titok. Nem jól viselem az ilyen titkokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr351091323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

connor 2009.04.29. 15:59:28

en ugyvagyok vele, hogy amit irnek a blogba, azt lathatja barki. Nyilvan nem fogom a legbelsobb maganugyeimet kiteregetni a vilag ele, de amit oda leirok, azt ugy is gondolom, fuggetlenul attol, hogy most barat vagy ismeretlen olvassa. Szerintem annak nincs ertelme, hogy szelektalsz, ki lathatja, ki nem. Foleg az internet koraban.
Szoval vagy titokban tartod a letezeset vagy kiirod, hogy ez a blogod, aztan aki olvassa olvassa, aki nem nem :) gondolom nem masok miatt csinalod ezt az egesz blogot, igy ebbol kifolyolag mindegy hogy titkos-e avagy sem :)

Szvetlana 2009.04.30. 13:39:55

teljesen igazad van, másnapra már én is lenyugodtam, megzizzenek hülyeségeken néha:) mivel semmiképpen nem akarom, hogy például boldog-boldogtalan "ismerős" csak azért olvasson, hogy hátha valami szaftos kiderül itt rólam, amin csámcsoghat, én a titkos verziónál maradok. Aki pedig idetévedt, és itt maradt, azt csókoltatom:), mert biztos tisztességes oka van rá, akárcsak nekem vica versa.
Címkék: coming out ezmegaz
süti beállítások módosítása