Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

Komoly gondolatok...?

2009.04.14. 09:57 | Szvetlana | 2 komment

Na, már megvolt ez is. Egy elborultabb pillanatomban, az jutott eszembe, hogy abba kéne hagynom ezt itt. Mert mi értelme van? Aztán szerencsére rájöttem, hogy agyhalott még nem vagyok, és mostanában, ha valaminek van haszna meg funkciója, akkor ez az.

Volt egy barátnőm, akinek az volt a mániája, hogy történjen már vele valami jó, és akkor majd teljesen tiszta lappal indul az élet, és a többi problémája nem fog létezni többé. Ezeket általában mindennel, és minden hónapban eljátszotta. Aztán egy szép napon megtörtént vele a "legnagyobb jó", megtalálta a szerelmet (ez volt számára a legfontosabb), valószinűleg annyira komolyan vette ezt a tiszta lapot, hogy azóta nem hallottam róla. Nagy könyörgések után, azért levélben dobott egy lekoptatós dumát. Fincsi, mi?

Én ebben a tiszta lap dologban nem hiszek. Inkább hiszek abban a közhelyben, hogy ami nem öl meg az megerősít, lehet hogy holnaptól, vagy májustól, vagy jövő héttől, nekem is egy boldogabb időszak köszönt az életembe, nem hiszem, hogy akkor és azzal együtt el kellene felejtenem ezt a blogot, ezt az időszakot, vagy megszűnne bármilyen más egyéb problémám ezzel együtt. Nekem kell majd megdolgoznom azért is.

Lehet, hogy nem lesz jó visszaolvasni a bejegyzéseket, majd biztos nagyon fogom magam sajnálni:), de legalább ott lesz előttem a feladat, hogy tanuljam meg megbecsülni, hogy megváltozott az életem. Viszont annak csak egy nagyobb része. A többivel ugyanúgy kell folytatnom a küzdelmet, vagy a karbantartást, ahogy eddig.

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr811063816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marlenka 2009.04.14. 10:19:31

én soha egyetlen bejegyzésemet sem olvastam vissza, és mindig ledöbbenek, ha valaki rákérdez valamelyik régire...hogy azt miért is írtam. ki emlékszik már arra?:) tessék reménykedni, nekem is akkor jött a boldogság, mikor már teljesen feladtam a reményt:)milyen állás kellene egyébként?

Szvetlana 2009.04.14. 12:32:24

Én reménykedem abban, hogy jó lesz egyszer visszaolvasni, és tanulni a régi hibáimból:). Nekem, ha más nincs a saját káromon tanulás is megfelel, csak legyek már nagyon okos, ehhez a bonyolult világhoz. Ami a munkát illeti, lassan már az ide nekem a bármit is megfelelne :(. Alapvetően: utazásszervezés, adminisztratív, asszisztensi, vevőszolgálat, call center, ügyfélszolgálati pozícióknál kereskedem. Sajna még mindig eredmény nélkül.
Címkék: blog önsajnálat
süti beállítások módosítása