Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

2009.03.19. 13:10 | Szvetlana | Szólj hozzá!

A tegnapi nap maga volt a totális csőd, a semmittevés iskolapéldája. Délután hat körül jutottam el odáig, hogy beágyaztam, lezuhanyoztam és csináltam valami kaját. Biztató.

Lehet, hogy velem van a gond, de ez a Mr. és Mrs. nem is olyan rossz. Gengszteréket csípem a legjobban. Valószínűleg ha túl hosszúra tervezik, ez is ki fog fújni, de rövid távon még egész szórakoztató.

Nincs itthon netem, így egy internet kávézóba járok informálódni. Hát ezeknek külön tanulmányt szentelni is kevés. Természetesen kávé az egyikben sem kapható, háhülyevagy? 10-ből 9-ben görényszag van, de nem kicsit nagyon. Ahová én járok az általában tele van játszadozó fiatalokkal, nem olyanokkal akik saját ébredező férfiasságukkal, hanem ilyen internetes "csodákkal". Lövős-menekülős-robbantós-üldözős. Ezeket többen is játszák, és közben természetesen elengedhetetlen az ordibálás. Tisztább, szárazabb, wellness érzés. Gondoltam felderítem a többit is a zuccánkban, hát az egyik ilyen könyvesbolti, ő az 1, ahol KV is van, de 2x annyiba kerül, és a gép nem bír 5 percnél többet lefagyás nélkül. A másik annyira rossz emlék, hogy nem is fejtegetném, legyen elég annyi, hogy a köbön.

Tegnap a nagy semmittevés ellenére még egy meleg kaját is összedobtam. Csináltam egy kis tejszínes-mustáros-csirkés tésztát. Jó is lett. Szeretek a konyhában pepecselni, kikreatívkodni ezt meg azt. Csak nem szeretek egy személyre főzni :(.

El van küldve egy csomó önéletrajzom, de még egy hívás sem futott be. Ez az én bajom igazából.

Holnap hozom a virágokat, ha minden jól megy, de legkésőbb a hétvégén.

Sudoku-függő vagyok már pár éve, de most ez lassan kezd kicsúcsosodni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr481011854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: ezmegaz
süti beállítások módosítása