Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

Komment...

2009.03.11. 13:06 | Szvetlana | 7 komment

Drága Barátaim!

A következők vannak: mivel magam is egy hiú ember vagyok, és hiába hangoztatom, hogy magamnak írom a blogot, titkosan, azért én is kíváncsi vagyok, hogy vannak-e olvasóim. Ezért bátorkodtam mérőkódot illeszteni a blogomba, így néha ránézek és örömmel konstatálom, hogy tényleg vannak olyan emberek, akiket érdekel, amit én ide írogatok. Sőt, vannak visszatérő látogatóim is. Legyetek üdvözölve ismeretlenül is!

Na, ez volt a bevezető, a következők kérésem van hozzátok: ha vágyat éreztek, hát kommenteljetek, néha egy-két okos szó, vagy ötlet biztos jól jönne a blognak és nekem is.

Tudom, hogy be kell lépni, ráadásul én is tartani szoktam attól, hogy T. Kollégáimnak csak úgy ismeretlenül odakommenteljek, de eddig még senki nem harapta le a fejemet, én is nagyon örülnék, ha megtisztelnétek a véleményetekkel. Természetesen nem a nyafogásos bejegyzéseimhez várom a kommenteket, azokat tessék nyugodtan átugorni. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr47995790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pppanther 2009.03.11. 17:57:14

Na, megerőszakoltam magam és regisztráltam :) Én is a statisztikámban láttam, h olvasol engem, hát idekiváncsiskodtam :) Jaj enyém a pinkpancser blog, csak nem engedett Panther néven regisztrálni :(

Szvetlana 2009.03.11. 19:58:59

@pppanther: Légy üdvözölve! Egy ideje már, hogy rendszeres olvasód vagyok:), bár eddig csak csendben, fal mellett osonva. Általában félénk vagyok a kommeteléssel, mert úgy látom sok Kolléganőnek, Kollégának az egész baráti társasága blogger, én meg egyszálegyedül nyomom a baráti társaságomból, azt is titkosan, úgyhogy másoknál kicsit betolakodónak érzem magam. Ezért is buzdítok minden látogatómat némi bátorságra, kommentelés formájában. :)

pppanther 2009.03.11. 20:13:50

Nálam nyugodtan lehet beledumálni, a bloggereknek egy részét ismerem csak, van akikkel amúgy is barátok vagyunk, és van akiket a blogon keresztül ismertem meg és van akikkel csak olvassuk egymást :) hogy találtál meg, vagy miért kezdtél el olvasni?

marlenka 2009.03.11. 21:09:00

nem tudom, mások hogyan vannak ezzel, de engem távol tart, ha be kell lépnem:) de, megteszem:)

Szvetlana 2009.03.11. 22:00:14

@marlenka: felesleges macera ez a belépés játék, pláne pl. az olyan bátortalanoknak, mint én vagyok, voltam :). Ezért is raktam ki ezt a bejegyzést, hátha valaki szólna, csak dilemmázik.
Jómagam, míg nem álltam be a sorba, hogy napjaimat a világhálón publikáljam, nem mertem volna kommentelni, hiába voltam rendszeres olvasója akkor már egy ideje több blognak is.

Szvetlana 2009.03.11. 22:16:28

@pppanther: Akkor most elmondom, hogyan lettem nagy rajongója a blogoknak. Zolival kezdődött minden. Többször is odataláltam hozzá az index címlapjáról, és valahogy nagyon egy hullámhosszon voltak a gondolataink, véleményünk. Visszaolvastam minden bejegyzését, majd miután ezzel végeztem hozzáláttam körülnézni az ő általa kilinkelt blogok közt, így jutottam el pl. hozzád, és a mai napig hasonló a módszer. Azt, hogy miért maradtam? Nem tudom, nálatok ez hogy van, de olyan blogoknál maradok csak meg, ahol érzek valamit, ami lehet közös nevező, vagy rokonlelkűség, vagy valami rajongás-féle, de lehet, hogy olyan érzéseket olvasok össze a betűkből, vagy olyan véleményeket, melyekkel azonosulok. Van egy kivétel is: Igazságos Tibort színtisztán a szórakozás miatt olvasom. Helyeselve bólogatok, és jókat röhögök, anélkül, hogy álszenteskedve kommentelnék, hogyan lehet ilyen ordenáré módon írni.

pppanther 2009.03.12. 16:59:22

Tibor blogja nagyon jó, én is olvasom :) A közös nevező nagyjából velem is stimmel, vagy ha a stílus olyan, h megtetszik, akkor visszajáró leszek :)
Címkék: blog komment
süti beállítások módosítása