Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

Társas

2009.02.08. 18:17 | Szvetlana | Szólj hozzá!

Teljesen begubóztam, bezárkóztam, mondhatni bezártam az ajtót, don't disturb, ne keressetek nem vagyok otthon! Nem  vagyok antiszociális, ha megszólítanak kedves vagyok és válaszolok, bárminemű kommunikációt le tudok folytatni, csak éppen nincs rá igényem. Ha Kisvárosomban vagyok, egész nap elszórakozok az internettel, ha Pesten vagyok, TV-zek, olvasok, netezek, csak ne szóljon senki hozzám, na és még én csodálkozok.

Úgyhogy most az van, hogy holnap megpróbálok erőt venni magamon és nekiállok némi társas, kapcsolati performance-ba bekapcsolódni, hátha még el tudom kapni a fonalat.

Exszerelem idén már 2x keresett, na én meg jól nem vettem fel. Kedvenc közhelyem ugyanis: ami nem megy, azt nem kell erőltetni. Valószínűleg arra már sikeresen rájött, hogy nem dolgozom ott, ahol eddig megtalálhatott, a telefont meg nem veszem fel, mert ugye nem rugdosom magam még lejjebb a gödörbe, ahová mostanában már nekem külön lakcímkártya jár, mindennemű igazolás nélkül. Rég volt, szép volt (fogjuk rá), és köszönjük ennyi. Nem szeretnék abba a hibába esni, mint oly sok velem egykorú nőnemű: csak legyen valakim, már majdnem mindegy, hogy ki, csak ne legyek egyedül, mert még utóbb elhiszem, hogy nekem már soha nem lesz senkim. Ennyire nem vagyok kétségbeesve, sőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr100930580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: ex társaság befordulás
süti beállítások módosítása