Mazsolacsata

Rólam és dolgos mindennapjaimról szól a blog. Örömeimről és bánataimról. mazsolacsata@gmail.com

CÍMKÉK

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már itt is

Friss topikok

  • Szvetlana: jaj de jó! akkor még megrágom még egyszer ezt a költözős témakört, aztán nekiállok hegeszteni, és ... (2009.09.08. 13:42)
  • Szvetlana: jövök....., adom.......:-))) (2009.09.07. 23:04)
  • Vaszilisza: másoljam ide a korábbi reklamációidat mások felé? (2009.09.07. 19:50)
  • Szvetlana: úgy legyen (2009.09.03. 11:06)
  • Vaszilisza: Zira még hagyná is, hogy kilakkozzam... csak nem állna neki jól :-D (2009.09.02. 16:22) Tudtátok?

muki

2008.12.21. 06:41 | Szvetlana | Szólj hozzá!

Az elmúlt egy héten semmire nem volt időm, ráadásul, elég komoly idegbaj lett úrrá rajtam, minden tartozékával együtt.

Csak egy aprócska részletet osztanék meg arról, hogy ez miben is nyilvánult meg, for example: szerda éjjeli álmom - emberhúst falatozok, nagyvilági havercsótányom, Brad Pitt társaságában.

Tegnap utánaérdeklődtem az álláskérdésnek, mert elegem lett az idegeskedésből: "Jajj, hát már hívni akartunk, nem jutottál tovább a következő körbe, de benne vagy az adatbázisunkban", blablablabla... Milyen következő körbe???!!! Már volt 4! Én ezt sosem értettem, úgy látszik kicsiny mazsola vagyok én még ehhez.

A telefon után persze vagy 3 órát kerülgetett a sírógörcs, hogy kezdődik a mókamiki már megint, és ki tudja hol a vége, aztán egyik pillanatról a másikra egyszerre csak elhussant. Na azért!!!

Meg lettem edződve 2 évvel ezelőtt.

Nekem sikerült tegnap 3 óra alatt hazaérnem, de Bee vagy 11 órát töltött hazautazással minap, köszönhetően a sztrájknak. Hát ilyen a világon nincs, ami ebben az országban megy.

Én azt csinálnám, hogy drága sztrájkoló barátainkat, meg a VDSZSZ teljes tagságát bezárnám egy marhavagonba, úgy december 20-a környékén, kicsit elfeledkeznék róluk, majd úgy 2009. január 2-án engedném ki őket. Az lenne a szép, majd megtanulnák, hogy nem ünnepekkor sztrájkolunk, meg különben is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsolacsata.blog.hu/api/trackback/id/tr53834562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sztrájk álláskeresés idegbaj
süti beállítások módosítása